lördag 10 december 2011

Julmys

Nu är det väl dags att vi får igång våra två kaminer, så vi får lite mysstämning. Jag är ju mycké för mys som ni kanske har föstått ;)! På bilden ser vi Ernst hemmagjorda granpynt som han gjorde förra säsongen. Ni kanske tror att jag är ett stort fan av Kirchsteiger men så är inte fallet. Men just vid jul så bidrar han med en hel del MYSIGA grejer, å det gillar ju jag!! :)







Leilas Rocky road ska det bli i år och en del annat smått och gott. Hittade ett recept på recept.nu på minttryffel rullade i florsocker, såg fantastiskt goda ut så dom får det oxå bli! Tur att "supernanny"(kära mor) kommer hit i tio dagar, så man får lite godsaker gjorda!;)












Dagens citat:




"Ju äldre jag har blivit, ju mer intresserad blir jag av själva pappret runt presenten"



/ Ernst Kirchsteiger










Trevlig helg alla!